CRM – Customer Relationship Management

Kend din kunde


CRM = Customer Relationship Management

CRM er et vigtigt værktøj til at styrke jeres forretning og hjælpe jeres medarbejdere til en lettere hverdag. Og samtidig hjælper det jeres kunder.

CRM handler om at lære kunderne at kende på tværs af kanaler, så jeres medarbejdere kan give dem den bedste kundeservice og mersælge relevante produkter til dem. Det er desuden et stærkt strategisk værktøj.

Brug CRM til at:
Øge salget
Fastholde kunder
Styrke strategiske beslutningsprocesser

Kundeinteraktion

I dag er der mange muligheder for kommunikation mellem et firma og deres kunder, og det kan nemt fragmentere den viden, man har om kunden.

Ved at samle oplysninger om kunderne på tværs af website, sociale medier, tlf., mail etc. får I et samlet billede af hver kundes købsvaner, ønsker, problemer etc. - og denne viden kan bruges på flere måder.

Når den enkelte kunde kontakter jer, kan jeres medarbejdere lynhurtigt se hele historikken på netop den kunde og yde service ud fra det.

Der skabes desuden et billede af jeres kunder generelt; hvilke ting de er glade for og utilfredse med, hvilken markedsføring der giver bedst resultater, trends på markedet etc. - viden, der kan bruges strategisk i forhold til både salg, service og marketing.

CRM - Customer Relationship System